ASM HYDRASYNTH Explorer - Syntezator cyfrowy, mini klawiatura Polytouch 3 oktawy
Kompresor na torze sygnałowym:
Wygładź, udoskonal i dodaj charakteru swoim nagraniom dzięki klasycznej kompresji kanałów SSL. Zależny od programu czas ataku (8ms – 30ms), czas Release około 300ms i delikatne Ratio 2:1 umożliwiają kompresorowi pracę z każdym materiałem audio i stanowią jeden z trzech typów kompresji, jakie oferuje BiG Six
3-pasmowy korektor SSL:
Korektor na każdym torze w BiG SiX ma swoje korzenie w klasycznej serii E SSL, dopasowując się do krzywych EQ w zależności od dobroci (Q). Jest to trzypasmowa konstrukcja o szerokim zakresie dobroci, z filtrami pólkowymi Hi i Low przy 3,5 kHz i 60 Hz, regulowanym od +15 dB do -15 dB wzmocnienia i stałą kontrolą średniej częstotliwości przy 700 Hz. Pasma HF i LF można niezależnie przełączać między krzywymi półki i dzwonkowymi i Parametry fizyczne
Metalowa obudowa: Wytrzymała konstrukcja z tworzywa sztucznego i metalu, wysokiej jakości gumowane przyciski na panelu
Klawiatura Polytouch™:Półważona, polifoniczny aftertouch, Velocity Note On i Note Off
5 banków pamięci po 128 patchy
Wejścia i wyjścia CV/Gate:
– Obsługa wielu standardów CV/GATE
a) CV: 1V na oktawę +/-5V, 1V na oktawę 0-10V, Hz > V +/-5 V, Hz > V 0-10 V, 1,2 V na oktawę
b) Gate: V-trig, S-trig, 3 V, 5 V, 10 V
c) Zakres Mod In/Out: +/5 V, 0-10 V, 0-5 V, 0-1 V
– Wyjście zegara: 1 PPS, 2 PPQ, 24 PPQ, 48 PPQ, Napięcie zegara – 3V, 5V, 10V
MIDI IN/OUT/THRU: Tryb Voice Overflow do rozszerzania liczby głosów za pomocą innego Hydrasyntha
Wejście pedału ekspresji
Wejście pedału sustain: Wejście automatycznie wykrywające polaryzację
Wejście zasilacza
Port USB: Obsługa USB MIDI In/Out
Wymiary: 556 x 255 x 78 mm
Waga: 3,4 kg
Specyfikacja ścieżki brzmieniowej
8-głosowa zaawansowana synteza Wavetable
2 Oscylatory wavemorphingu:
– 219 przebiegów jednocyklowych
– Tablice Wavetable użytkownika – 8 wybieranych przez użytkownika „list przebiegów” dla każdego oscylatora do tworzenia własnych tablic Wavetable
– Każdy oscylator i patch może mieć własną tablicę wavetable zdefiniowaną przez użytkownika
– Parametr WaveScan do modulacji przez tablice wavetable.
– Keytracking – 0-200 %
– Zakres strojenia +/- 3 oktawy
1 oscylator o ustalonym przebiegu
– 219 przebiegów jednocyklowych
– Zakres strojenia +/- 3 oktawy
– Keytracking – 0-200 %
Po dwa mutatory na oscylator
– FM – liniowa synteza FM: Możliwość wyboru źródła modulacji – Sinus i trójkąt, OSC1, OSC2, OSC3, Mutatory 1, 2, 3, 4, generator szumu, modulator pierścieniowy
– WaveStack – generuje 5 odstrojonych przebiegów ze źródła wejściowego. Regulacja poziomu odstrojenia
– Modulacja szerokości impulsu – Regulacja szerokości impulsu dla WSZYSTKICH przebiegów.
– PWSqueeze – kompresuje środkową część przebiegu. Inny typ PWM
– PW-ASM – 8 regulowanych przez użytkownika punktów ściskania/rozciągania fali – Hard Sync – daje klasyczne brzmienie zsynchronizowanych przebiegów. Możliwość wyboru źródła sygnału wejściowego.
– Harmonic Sweep – powoduje przemiatanie harmonicznych wchodzącego dźwięku.
– PhazDiff – tworzy nowe brzmienie poprzez połączenie technik przesunięcia fazowego i sumowania.
– Regulacja Dry/Wet do miksowania oryginalnego źródła OSC
Generator szumu: Źródła szumu białego, różowego, brązowego, czerwonego, niebieskiego, fioletowego, szarego
Modulator pierścieniowy:
– Wybór źródeł wejściowych: OSC1, OSC2, OSC3, szum, wszystkie wyjścia Mutatora,
– Regulacja głębokości (Depth)
Mikser źródeł dźwięku:
– Miks następujących źródeł: OSC1, OSC2, OSC3, Noise i Ring Mod.
– Regulacja panoramy dla każdego źródła
– Miks routingu filtrów
– Funkcja solo dla każdego źródła (status solo jest zapisywany w patchu)
Dwa filtry:
– Routing szeregowy lub równoległy
– Filtr 1: współczesny filtr drabinkowy (skompensowany) 12 i 24 dB, filtr drabinkowy vintage (nieskompensowany) 12 i 24 dB, Threeler HP, LP, MS20 HP, LP, Bramka dolnoprzepustowa, STN LP, BP, HP, 1-biegunowy LP, 8-biegunowy LP, Filtr głosowy: Parametr kolejności samogłosek, Parametr formantu
– Filtr 2: Płynna regulacja: dolnoprzepustowy > pasmowoprzepustowy > górnoprzepustowy,
Płynna regulacja: dolnoprzepustowy > wycinający > górnoprzepustowy (typu Oberheim SEM)
Specyfikacje modulacji
5 x Generator wolnych przebiegów (LFO):
– 10 fal statycznych: Sinus, trójkąt, kwadrat, piła w górę, piła w dół, S&H, Low random, szum, szerokość impulsu 25%, szerokość impulsu 12,5%.
– Step Wave – 64 kroki, które użytkownik może ustawić (jak sekwencer krokowy): Wygładzanie kroków, Glide kroków, SemiLock do sekwencjonowania wysokości dźwięku
– Synchronizacja zegara
– Faza początkowa
– Opóźnienie startu
– Fade in
– Wzmocnienie wyjścia głównego
– Tryby wyzwalania – mono, poly, free
– Tryb one shot
5 generatorów obwiedni:
– 6 stopniowa obwiednia DAHDSR: Delay, Attack, Hold, Decay, Sustain, Release
– Krzywe nachylenia dla faz obwiedni ADR: Regulacja od w pełni wykładniczej do w pełni logarytmicznej
– Opcja Tempo lub Time umożliwiająca ustawienie długości każdej fazy obwiedni.
– Zapętlanie faz obwiedni AHD do tworzenia modulacji typu LFO.
– Tryby wyzwalania – Legato, Reset, Retrigger
– Trigger Sources – do każdej obwiedni można przypisać do 4 źródeł wyzwalania.
Matryca modulacji:
– 32 gniazda dla tras modulacji źródło-cel
– Sloty matrycy mogą być celami modulacji
8 pokręteł i przycisków Macro:
– Każde pokrętło makra umożliwia sterowanie dodatnie i ujemne dla 8 celów modulacji
– Makra mogą być celami modulacji
Arpeggiator:
– Parametry arpeggiatora mogą być celami modulacji.
– Tryby: W górę, w dół, góra/dół, w górę i w dół, losowo, kolejność nut, akord, pattern
– Oktawa: Zakres, 1,2,3,4
– Kolejność grania dźwięków: Góra, dół, góra/dół
– Swing
– Czas bramki
– Ratchet – powtarza dźwięki
– Chance – ustawia, jak często pojawia się Ratchet.
Specyfikacja efektów
Efekty pre- (przed Delayem i Reverbem): Chorus, Flanger, Rotary, Phaser, Lo-Fi, Tremolo, EQ, Compressor (z side chain), Distortion
Delay: Tape, Ping-pong, Analog, PitchShift, Reverse, Filter delay
Reverb: Hall, Room, Pate, Cloud
Efekty post- (po Delayu i Reverbie): Chorus, Flanger, Rotary, Phaser, Lo-Fi, Tremolo, EQ, Compressor (z side chain), Distortionożna je znaleźć na każdym kanale miksera BiG SiX.