Produkty
WYDAWNICTWA
OUTLET, B-STOCK
INNE INSTRUMENTY
ASM HYDRASYNTH Explorer - Syntezator cyfrowy, mini klawiatura Polytouch 3 oktawy

ASM HYDRASYNTH Explorer - Syntezator cyfrowy, mini klawiatura Polytouch 3 oktawy

 

 

Kompresor na torze sygnałowym:

Wygładź, udoskonal i dodaj charakteru swoim nagraniom dzięki klasycznej kompresji kanałów SSL. Zależny od programu czas ataku (8ms – 30ms), czas Release około 300ms i delikatne Ratio 2:1 umożliwiają kompresorowi pracę z każdym materiałem audio i stanowią jeden z trzech typów kompresji, jakie oferuje BiG Six

 

3-pasmowy korektor SSL:

Korektor na każdym torze w BiG SiX ma swoje korzenie w klasycznej serii E SSL, dopasowując się do krzywych EQ w zależności od dobroci (Q). Jest to trzypasmowa konstrukcja o szerokim zakresie dobroci, z filtrami pólkowymi Hi i Low przy 3,5 kHz i 60 Hz, regulowanym od +15 dB do -15 dB wzmocnienia i stałą kontrolą średniej częstotliwości przy 700 Hz. Pasma HF i LF można niezależnie przełączać między krzywymi półki i dzwonkowymi i Parametry fizyczne

Metalowa obudowa: Wytrzymała konstrukcja z tworzywa sztucznego i metalu, wysokiej jakości gumowane przyciski na panelu

Klawiatura Polytouch™:Półważona, polifoniczny aftertouch, Velocity Note On i Note Off

5 banków pamięci po 128 patchy

 

 

Wejścia i wyjścia CV/Gate:

– Obsługa wielu standardów CV/GATE

a) CV: 1V na oktawę +/-5V, 1V na oktawę 0-10V, Hz > V +/-5 V, Hz > V 0-10 V, 1,2 V na oktawę

b) Gate: V-trig, S-trig, 3 V, 5 V, 10 V

c) Zakres Mod In/Out: +/5 V, 0-10 V, 0-5 V, 0-1 V

– Wyjście zegara: 1 PPS, 2 PPQ, 24 PPQ, 48 PPQ, Napięcie zegara – 3V, 5V, 10V

MIDI IN/OUT/THRU: Tryb Voice Overflow do rozszerzania liczby głosów za pomocą innego Hydrasyntha

Wejście pedału ekspresji

Wejście pedału sustain: Wejście automatycznie wykrywające polaryzację

Wejście zasilacza

Port USB: Obsługa USB MIDI In/Out

Wymiary: 556 x 255 x 78 mm

Waga: 3,4 kg

 

Specyfikacja ścieżki brzmieniowej

8-głosowa zaawansowana synteza Wavetable

2 Oscylatory wavemorphingu:

– 219 przebiegów jednocyklowych

– Tablice Wavetable użytkownika – 8 wybieranych przez użytkownika „list przebiegów” dla każdego oscylatora do tworzenia własnych tablic Wavetable

– Każdy oscylator i patch może mieć własną tablicę wavetable zdefiniowaną przez użytkownika

– Parametr WaveScan do modulacji przez tablice wavetable.

– Keytracking – 0-200 %

– Zakres strojenia +/- 3 oktawy

1 oscylator o ustalonym przebiegu

– 219 przebiegów jednocyklowych

– Zakres strojenia +/- 3 oktawy

– Keytracking – 0-200 %

Po dwa mutatory na oscylator

– FM – liniowa synteza FM: Możliwość wyboru źródła modulacji – Sinus i trójkąt, OSC1, OSC2, OSC3, Mutatory 1, 2, 3, 4, generator szumu, modulator pierścieniowy

– WaveStack – generuje 5 odstrojonych przebiegów ze źródła wejściowego. Regulacja poziomu odstrojenia

– Modulacja szerokości impulsu – Regulacja szerokości impulsu dla WSZYSTKICH przebiegów.

– PWSqueeze – kompresuje środkową część przebiegu. Inny typ PWM

– PW-ASM – 8 regulowanych przez użytkownika punktów ściskania/rozciągania fali – Hard Sync – daje klasyczne brzmienie zsynchronizowanych przebiegów. Możliwość wyboru źródła sygnału wejściowego.

– Harmonic Sweep – powoduje przemiatanie harmonicznych wchodzącego dźwięku.

– PhazDiff – tworzy nowe brzmienie poprzez połączenie technik przesunięcia fazowego i sumowania.

– Regulacja Dry/Wet do miksowania oryginalnego źródła OSC

Generator szumu: Źródła szumu białego, różowego, brązowego, czerwonego, niebieskiego, fioletowego, szarego

 

Modulator pierścieniowy:

– Wybór źródeł wejściowych: OSC1, OSC2, OSC3, szum, wszystkie wyjścia Mutatora,

– Regulacja głębokości (Depth)

Mikser źródeł dźwięku:

– Miks następujących źródeł: OSC1, OSC2, OSC3, Noise i Ring Mod.

– Regulacja panoramy dla każdego źródła

– Miks routingu filtrów

– Funkcja solo dla każdego źródła (status solo jest zapisywany w patchu)

Dwa filtry:

– Routing szeregowy lub równoległy

– Filtr 1: współczesny filtr drabinkowy (skompensowany) 12 i 24 dB, filtr drabinkowy vintage (nieskompensowany) 12 i 24 dB, Threeler HP, LP, MS20 HP, LP, Bramka dolnoprzepustowa, STN LP, BP, HP, 1-biegunowy LP, 8-biegunowy LP, Filtr głosowy: Parametr kolejności samogłosek, Parametr formantu

– Filtr 2: Płynna regulacja: dolnoprzepustowy > pasmowoprzepustowy > górnoprzepustowy,

Płynna regulacja: dolnoprzepustowy > wycinający > górnoprzepustowy (typu Oberheim SEM)

 

Specyfikacje modulacji

5 x Generator wolnych przebiegów (LFO):

– 10 fal statycznych: Sinus, trójkąt, kwadrat, piła w górę, piła w dół, S&H, Low random, szum, szerokość impulsu 25%, szerokość impulsu 12,5%.

– Step Wave – 64 kroki, które użytkownik może ustawić (jak sekwencer krokowy): Wygładzanie kroków, Glide kroków, SemiLock do sekwencjonowania wysokości dźwięku

– Synchronizacja zegara

– Faza początkowa

– Opóźnienie startu

– Fade in

– Wzmocnienie wyjścia głównego

– Tryby wyzwalania – mono, poly, free

– Tryb one shot

5 generatorów obwiedni:

– 6 stopniowa obwiednia DAHDSR: Delay, Attack, Hold, Decay, Sustain, Release

– Krzywe nachylenia dla faz obwiedni ADR: Regulacja od w pełni wykładniczej do w pełni logarytmicznej

– Opcja Tempo lub Time umożliwiająca ustawienie długości każdej fazy obwiedni.

– Zapętlanie faz obwiedni AHD do tworzenia modulacji typu LFO.

– Tryby wyzwalania – Legato, Reset, Retrigger

– Trigger Sources – do każdej obwiedni można przypisać do 4 źródeł wyzwalania.

Matryca modulacji:

– 32 gniazda dla tras modulacji źródło-cel

– Sloty matrycy mogą być celami modulacji

8 pokręteł i przycisków Macro:

– Każde pokrętło makra umożliwia sterowanie dodatnie i ujemne dla 8 celów modulacji

– Makra mogą być celami modulacji

Arpeggiator:

– Parametry arpeggiatora mogą być celami modulacji.

– Tryby: W górę, w dół, góra/dół, w górę i w dół, losowo, kolejność nut, akord, pattern

– Oktawa: Zakres, 1,2,3,4

– Kolejność grania dźwięków: Góra, dół, góra/dół

– Swing

– Czas bramki

– Ratchet – powtarza dźwięki

– Chance – ustawia, jak często pojawia się Ratchet.

 

Specyfikacja efektów

Efekty pre- (przed Delayem i Reverbem): Chorus, Flanger, Rotary, Phaser, Lo-Fi, Tremolo, EQ, Compressor (z side chain), Distortion

Delay: Tape, Ping-pong, Analog, PitchShift, Reverse, Filter delay

Reverb: Hall, Room, Pate, Cloud

Efekty post- (po Delayu i Reverbie): Chorus, Flanger, Rotary, Phaser, Lo-Fi, Tremolo, EQ, Compressor (z side chain), Distortionożna je znaleźć na każdym kanale miksera BiG SiX.

Dostępność
W magazynie:
Na zamówienie:
Dostępność
W magazynie:
Na zamówienie:
CECHY TOWARU
  • Producent: ashun sound machines
  • Strona producenta: https://www.ashunsoundmachines.com/
  • Nazwa towaru: ASM HYDRASYNTH Explorer - Syntezator cyfrowy, mini klawiatura Polytouch 3 oktawy
  • Kod towaru: ASMHYDRASYNTHEXPLORER
GITARY I BASY
Podkategoria
Aktualne promocje
INSTRUMENTY KLAWISZOWE
Podkategoria
Aktualne promocje
STUDIO
Podkategoria
Aktualne promocje
NAGŁOŚNIENIE
Podkategoria
Aktualne promocje
SŁUCHAWKI
Podkategoria
Aktualne promocje
PERKUSJE
Podkategoria
Aktualne promocje
DEE JAY
Podkategoria
Aktualne promocje
OŚWIETLENIE
Podkategoria
Aktualne promocje
FOTO WIDEO
Podkategoria
Aktualne promocje
POKROWCE, SKRZYNIE TRANSPORTOWE
Podkategoria
Aktualne promocje
STATYWY, KONSTRUKCJE
Podkategoria
Aktualne promocje
KABLE, ZŁĄCZA
Podkategoria
Aktualne promocje
GADŻETY MUZYCZNE
Podkategoria
Aktualne promocje
INSTRUMENTY DĘTE
Podkategoria
Aktualne promocje
INSTRUMENTY SMYCZKOWE
Podkategoria
Aktualne promocje
SYSTEMY INSTALACYJNE
Podkategoria
Aktualne promocje