Produkty
WYDAWNICTWA
OUTLET, B-STOCK

Reklamacje

Opublikowano:

Postępowanie reklamacyjne w razie niezgodności Towaru z umową


1. Sprzedawca odpowiada wobec Kupującego za niezgodność Towaru z umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27-07-2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.

2. Reklamacje z tytułu niezgodności Towaru z umową sprzedaży można składać w formie pisemnej.

3. Reklamacja powinna zawierać co najmniej wskazanie terminu zauważenia wady, dane Kupującego oraz uzasadnienie reklamacji.

Reklamowany Towar należy przesłać na następujący adres:

Magazyn Czak Music - REKLAMACJA

ul. Wiślna 11/3

39-400 Tarnobrzeg

z informacją o przyczynach reklamacji, o których mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu.

5. Sprzedawca rozpatruje reklamacje w terminie 14 (czternastu) dni od doręczenia Sprzedawcy reklamowanego Towaru.

6. Sprzedawca informuje, iż nie dokonuje wymiany Towaru na inny Towar z oferty.


7. Odpowiedź na reklamację Sprzedawca kieruje na adres Konsumenta podany podczas rejestracji lub podczas składania zamówienia, o ile co innego nie wynika z treści reklamacji.

 8. "Informujemy, że każdy Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu została udostępniona unijna platforma internetowa ODR, dostępna pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług."

 

Pliki do pobrania