Hybrydowa konstrukcja tranzystorowo-lampowa łączy wysoką wydajność z bogatym dźwiękiem,
• Podwójny kanał z przełączanym stereo link lub trybami dual mono,
• Pokrętło mix pozwala pozwala kontrolować poziom sygnału wet/dry podczas stosowania kompresji równoległej,
• Hard Treshold i filtr umożliwiają wybór stopnia kompresji i częstotliwości (do 250 Hz), aby zapobiec „ściąganiu” miksu przez energię niskich częstotliwości,
• Otrzymał nagrodę „Mix Certified Hit” od magazynu Mix,
• Gałki z alumini
A-Designs HM2 NAIL – Podwójny kompresor
• Dyskretny obwód klasy A sprzężony z transformatorem,
• W pełni niezależny kompresor i limiter dla największej kontroli dynamiki dźwięku,
• Intuicyjny układ z podświetlanym miernikiem pokazującym redukcję wzmocnienia,
• Wysokiej jakości potencjometry krokowe Elma® zapewniające dokładność i powtarzalność wybierania,
• Prawdziwy bypass, nawet gdy urządzenie jest wyłączone,
• Taki sam zewnętrzny zasilacz, jak w przypadku innych jednostek BAE 24 VDC. Jeden zasilacz może obsługiwać dwie jednost
BAE 10DCF PSU – Kompresor Limiter
Dictator jest lampowym kontrolerem dynamiki, który został zaprojektowany na wzór
klasycznych kompresorów vari-mu. Teoretycznie jest podobny do legendarnego Fairchilda
670 i Gatesa STA-Level, ale ma również współczesne rozwiązania zapewniające lepszą
kontrolę nad dźwiękiem. Jest to Indywidualna konstrukcja obwodów, którą nazywamy po
prostu "mu-follower". Dwa kanały kompresora mogą zapewnić zsynchronizowane działanie
w całym zakresie krzywej przejściowej, dzięki czemu można uzyskać
GAINLAB AUDIO Dictator - kompreson lampowy, kontroler dynamiki
Klark Teknik KT-2A lampowy kompresor/limiter składa hołd do kultowego LA Teletronix-2A, wiernie odtwarzając renomowanych masteringu jakość kompresji i niezwykle płynne dźwięku. Klark Teknik KT-2A łączy wybrane 12AX7, 12BH7 i lampy EL84 razem, aby stworzyć ciche wyjście analogowe z doskonałą równowagę ciepły bas, krystalicznie czysty MID i gładkie wysokie tony. W sercu KT-2A wzmacniacz jest tłumik opóźnień optyczny, który jest oparty na oryginalnej tech
KLARK TEKNIK KT-2A lampowy kompresor/limiter
Współczynnik ograniczania 10:1; współczynnik kompresji 3:1,
W pełni lampowa ścieżka audio wykorzystuje podwójne triody 5751 i 6922,
Wejścia XLR symetryzowane transformatorem Manley IRON®,
Wyjścia XLR symetryczne impedancyjnie,
Przełączniki BYPASS i automatyczne wyciszanie podczas rozgrzewania,
Duże podświetlane mierniki VU wskazują poziom redukcji wzmocnienia lub poziom wyjściowy,
STEREO LINK,
Górnoprzepustowy filtr side-chain,
Pobór mocy w stanie gotowości: 0,5 W,
Uniwersalny wewnętrzn
Manley ELOP+ – Stereo Limiter i kompresor
Transformator wejściowy MANLEY z blachami z czystego niklu w obudowie mu-metalowej. Wejście o impedancji 3 kΩ,
Przełącznik odwracania polaryzacji dla symetrycznego wejścia XLR,
Alternatywne wyjście beztransformatorowe 1/4″ HI-Z (5 kΩ),
Przełącznik BYPASS i automatyczne wyciszenie podczas rozgrzewania,
Ciche potencjometry PEAK & SHELF z przewodzącego tworzywa sztucznego,
Szczelne przełączniki ze złotymi stykami do wyboru częstotliwości,
Niskoimpedancyjne wyjścia XLR i 1/4″ 50 Ω,
Wyjścia X
Manley MASSIVE PASSIVE Mastering – 2-kanałowy EQ
Transformatory wejściowe Manley IRON®,
4 x ręcznie dobrane lampy elektronowe 6BA6,
Symetryczne wejścia i wyjścia XLR,
Funkcja Manley HIP podnosi dynamikę cichszych dźwięków bez zgniatania głośniejszych partii,
Wysokonapięciowy zasilacz impulsowy MANLEY POWER® skonstruowany specjalnie dla naszych lampowych obwodów audio,
3-pozycyjne przełączniki poziomu wejściowego: -3 dB, 0, +3 dB,
Płynna regulacja poziomu wyjściowego,
Dla uzyskania wzmocnienia jednostkowego (unity gain) INPUT należy usta
Manley NU MU – Stereo Limiter i kompresor
Transformatory wejściowe i wyjściowe MANLEY z blachami niklowymi w obudowach mu-metalowych o płaskiej charakterystyce częstotliwościowej od 20 Hz do 25 kHz,
SYMETRYCZNE WEJŚCIA i WYJŚCIA (600 Ω),
W pełni różnicowy, całkowicie lampowy układ,
Lampa o regulowanym wzmocnieniu: 5670 x2 Standard lub 6BA6 x4 T-BAR Mod,
Lampy wzmacniające: 5751 lub 12AX7 x2,
Lampy wyjściowe: 12BH7 x2 produkcja bieżąca od 4/2016 r.,
Lampy wyjściowe: przed MSLC94006 – 7044 lub 5687 x2,
Diody prostownika side-chain:
Manley STEREO VARIABLE MU – Limiter i kompresor
Dostępna jest wersja masteringowa naszego kompresora Variable Mu® Limiter Compressor ze stopniową regulacją, zbudowaną z rezystorów metalizowanych 1% na szczelnych przełącznikach Grayhill ze złotymi stykami. Nie, nie będziemy modyfikować „normalnego” egzemplarza do wersji masteringowej. Wersja masteringowa Variable Mu Limiter Compressor wykorzystuje drogie przełączniki obrotowe Grayhill ze złotymi stykami tam, gdzie wcześniej zastosowano potencjometry z tworzywa sztucznego. Stopnie są wyznaczane
Manley STEREO VARIABLE MU Mastering - kompresor, limiter
Producent SSL Stereo Bus Compressor Module 500, Solid State Logic, to uznany na całym świecie producent analogowych i elektronicznych konsol audio. Polem działania marki SSL są tak zwane narzędzia kreatywne, wykorzystywane przy tworzeniu filmów, muzyki i wideo. Jak dotąd powstało ponad 3000 studiów nagraniowych, w których wyposażeniu znalazły się produkty firmy SSL. Jest wiele elementów charakterystycznych dla SSL, dzięki którym firma zyskała sobie sympatię muzyków i reżyserów na całym świecie.
SSL 500-Series Bus Compressor - Moduł słynnego Bus Compressor z konsolet SSL
Moduł kompresora SSL E-Series w formacie 500 ma na celu odwzorowanie legendarnej sygnatury brzmieniowej klasycznej konsolety Solid State Logic z lat 80.. Chodzi tu oczywiście o słynny model 4000E, z którego użyciem zmiksowane niezliczoną ilość światowych hitów. SSL E-Series Dynamics Module 500 wyposażono w 2 niezależne układy: kompresor/limiter oraz ekspander/bramkę. Oba układy z najwyższą starannością odwzorowują komponenty, które ostatecznie złożyły się na brzmienie oryginalnego kanału konsole
SSL 500-Series E Dynamics Module - Moduł kompresora SSL
Moduł SSL LMC+ to znacznie ulepszona wersja klasycznego Listen Mic Compressor w formacie 500. Znany z legendarnych konsolet SL 4000E procesor dynamiki był tajnią bronią Solid State Logic przeciw konkurentom na rynku. Oryginalnie urządzenie to zaprojektowano tak, aby ograniczyć sygnał z mikrofonu służącego do komunikacji w studio. Produkt SSL posiadał stałe parametry attack i release i doskonale sprawdzał się w obróbce ambientowych mikrofonów do bębnów.
SSL 500-Series LMC+ - procesor dynamiki
Aby zagwarantować prawidłowy przepływ elektronów w sygnale analogowym, zastosowaliśmy najlepsze komponenty z montażem przewlekanym zamiast maszynowo montowanych zminiaturyzowanych elementów. W ten sposób redukujemy do minimum tarcie elektronów, aby poprawić reakcję termiczną urządzeń i uniknąć szumów tła.
Transformatory Triad Magnetics® iLundahl®
Każdy kompresor Boreal FET Compressor wyposażony jest w dwa transformatory:oryginalny transformator Triad Magnetics® do zasilania stopnia mocy oraz t
TIERRA Boreal FET compressor TAKE 2 – analogowy kompresor
Wyjście liniowe
Maksymalny poziom wyjściowy: +22 dBu 0,1% THD.
Zniekształcenia harmoniczne (THD)
Wyjście+4 dBu, poniżej 0,002% w zakresie od 20 Hz do 20 kHz.
Charakterystyka częstotliwościowa:
20 Hz - 20 kHz, (0 dB)
Przesłuchy
113 dB.
Poziom wzmocnienia
Do +15 dB.
Szum tła (szumy własne)
Poniżej -95 dBu.
Stosunek sygnał/szum (SNR)
Większy lub równy 120 dBu.
Czasataku
0,14 ms, 0,26 ms, 0,6 ms, 1,7 ms, 4,6 ms, 12 ms, z Ratio 2:1 i Slow Release.
Czas release
5 ms, 20 ms, 38 ms, 67
TIERRA Gravity VCA Bus Compressor - kompresor stereofoniczny
• Stały treshold,
• Wybieralne ratio (4: 1, 8: 1, 12: 1, 20: 1),
• Regulowane potencjometry attack i release,
• Filtr SC: filtr górnoprzepustowy 100 Hz na sygnale sidechain,
• Tryb „allbuttons in”.
UK Sound 176 FET Compressor - Kompresor FET
Klasyczny lampowy przedwzmacniacz mikrofonowy i kompresor typu 1176 w jednym urządzeniu.
6176 Vintage Channel Strip to jedyny w swoim rodzaju tor sygnałowy, w którym znajdziemy kusząco brzmiący, lampowy przedwzmacniacz mikrofonowy 610 projektu legendarnego Billa Putnama i wyjątkowy kompresor FET UA 1176LN. Ciepłe, wyrównane brzmienie tego przedwzmacniacza - wykorzystywanego w nagraniach wielu artystów, od Franka Sinatry do Van Halen - oraz unikalny charakter kompresji, to dwa główne powody,
UNIVERSAL AUDIO 6176 kompresor/przedwzmacniacz
100% dyskretna ścieżka sygnału
Transformator wejściowy CineMag
Transformator wyjściowy CineMag
4 lampy Premium TungSol i Electro-Harmonix: 2x 12AX7, 1x 12BH7, 1x 6AQ5 (lub 6P1 - można wymieniać)
Tłumik optyczny Kenetek
Zintegrowany zasilacz
Możliwość połączenia stereo
Zbalansowane wejścia XLR i jack - impedancja 600 omów
Zrównoważone wyjścia XLR i jack - impedancja 600 omów
Pasmo przenoszenia: +/- 1 dB, 15-20 000 Hz
Zysk: 40 dB +/- 1 dB
Poziom wejściowy: maksymalnie +16 dB
Warm Audio WA-2A – Lampowy Opto Kompresor
Dokładne odwzorowanie konstrukcji i działania klasycznego kompresora ’76,
Ścieżka sygnału zbudowana wyłącznie na elementach dyskretnych,
Stworzony na podstawie wersji D,
Wykorzystuje transformatory wejściowe i wyjściowe CINEMAG, wyprodukowane w USA,
Obsługa słynnego ustawienia z wciśniętymi wszystkimi przyciskami („all buttons in”),
Ultrakrótki czas ataku,
Linowy wzmacniacz wyjściowy pracujący w klasie A,
Impedancja wejściowa – 600 omów, zmienna,
Pasmo przenoszenia ± 1 dB, od 20 Hz do 20
Warm Audio WA76 – Kompresor