• 2-kanałowy, trzypasmowy korektor w stylu Pultec,
• Wiernie zachowuje design sekcji EQ, elementy sterujące i muzykalność Pultec EQP-1,
• Znakomicie nadaje się do trackingu, miksowania lub masteringu,
• Ma również te same cewki indukcyjne i ustawienia częstotliwości, które sprawiły, że Pultec jest niezastąpiony w dokładnym przechwytywaniu i kształtowaniu spektrum dźwięku, zwłaszcza dolnego pasma,
• W pełni zsymetryzowane, wolne od szumów działanie i nowoczesne specyfikacje impedancji,
• Szy
A-Designs EM-EQ2 – Podwójny equalizer
Pierwszy i jedyny korektor w stylu Pultec w formacie serii 500,
• Trójpasmowy korektor z tym samym układem sterowania, co oryginalny Pultec,
• W pełni zsymetryzowane, wolne od szumów działanie i nowoczesne specyfikacje impedancji,
• Te same cewki indukcyjne i ustawienia częstotliwości, które sprawiły, że Pultec jest niezastąpiony w dokładnym przechwytywaniu i kształtowaniu spektrum dźwięku, zwłaszcza dolnego pasma,
• Doskonale sprawdza się w trackingu, miksowaniu i masteringu – prawdziwie ma
A-Designs EM-PEQ 500 – Equalizer
Światowej klasy korektor, trzypasmowy, dual-mono, lampowy / hybrydowy,
• Zaprojektowany, aby brzmiał bardzo muzycznie dla większości funkcji EQ, zwykle spotykanych w drogim sprzęcie do masteringu,
• Płynny, super-wierny korektor, odpowiedni do bardzo zaawansowanych zastosowań,
• Pięknie brzmiące, modelowanie EQ, o szerokim działaniu, nie wpływa negatywnie na brzmienie działając nawet na przestrzeni wielu oktaw,
• Czyste wysokie częstotliwości z dużą ilością powietrza,
• Ciepły i przejrzyst
A-Designs HAMMER 2 – Lampowy equalizer
Jaka jest twoja pierwsza myśl, gdy słyszysz termin „korektor pasywny”? W pierwszej chwili
zapewne myślisz o przestrzennych wysokich częstotliwościach, głębokich basach i szeroko
stosowanych cięciach i podbiciach, które można ustawiać jednocześnie obok siebie.
Tego typu korektory są znane od wczesnych lat 50., najsłynniejszy Pultec EQP-1 firmy Pulse
Techniques był pierwszym, który obok wysokiej klasy wzmacniaczy liniowych posiadał
jednocześnie pasywne układy filtrujące. Minusem EQP-1 był bra
GAINLAB AUDIO Empress - 2-kanałowy lampowy korektor
Transformator wejściowy MANLEY z blachami niklowymi w obudowie mu-metalowej. Wejście o impedancji 3 kΩ,
Przełącznik odwracania polaryzacji dla symetrycznego wejścia XLR,
Alternatywne wyjście beztransformatorowe 1/4″ HI-Z (5 kΩ),
Przełącznik BYPASS i automatyczne wyciszanie na czas rozgrzewania,
Ciche potencjometry BOOST & CUT z przewodzącego tworzywa sztucznego,
Szczelne przełączniki ze złotymi stykami Grayhill do wyboru częstotliwości,
Lampy: 1 x 12AX7WA (wzmocnienie) i 1 x 6414 (lub 5965
Manley ENHANCED PULTEC EQ – Equalizer
Transformator wejściowy MANLEY z blachami z czystego niklu w obudowie mu-metalowej. Wejście o impedancji 3 kΩ,
Przełącznik odwracania polaryzacji dla symetrycznego wejścia XLR,
Alternatywne wyjście beztransformatorowe 1/4″ HI-Z (5 kΩ),
Przełącznik BYPASS i automatyczne wyciszenie podczas rozgrzewania,
Ciche potencjometry PEAK & SHELF z przewodzącego tworzywa sztucznego,
Szczelne przełączniki ze złotymi stykami do wyboru częstotliwości,
Niskoimpedancyjne wyjścia XLR i 1/4″ 50 Ω,
Wyjścia X
Manley MASSIVE PASSIVE – 2-kanałowy Equalizer
Transformator wejściowy MANLEY z blachami z czystego niklu w obudowie mu-metalowej. Wejście o impedancji 3 kΩ,
Przełącznik odwracania polaryzacji dla symetrycznego wejścia XLR,
Alternatywne wyjście beztransformatorowe 1/4″ HI-Z (5 kΩ),
Przełącznik BYPASS i automatyczne wyciszenie podczas rozgrzewania,
Ciche potencjometry PEAK & SHELF z przewodzącego tworzywa sztucznego,
Szczelne przełączniki ze złotymi stykami do wyboru częstotliwości,
Niskoimpedancyjne wyjścia XLR i 1/4″ 50 Ω,
Wyjścia X
Manley MASSIVE PASSIVE Mastering – 2-kanałowy EQ
Transformator wejściowy MANLEY z blachami z czystego niklu w obudowie mu-metalowej. Wejście o impedancji 3 kΩ,
Przełącznik odwracania polaryzacji dla symetrycznego wejścia XLR,
Alternatywne wyjście beztransformatorowe 1/4″ HI-Z (5 kΩ),
Przełącznik BYPASS i automatyczne wyciszenie podczas rozgrzewania,
Ciche potencjometry PEAK & SHELF z przewodzącego tworzywa sztucznego,
Szczelne przełączniki ze złotymi stykami do wyboru częstotliwości,
Niskoimpedancyjne wyjścia XLR i 1/4″ 50 Ω,
Wyjścia X
Manley MID FREQUENCY EQ – Equalizer
Dostępna jest wersja masteringowa naszego kompresora Variable Mu® Limiter Compressor ze stopniową regulacją, zbudowaną z rezystorów metalizowanych 1% na szczelnych przełącznikach Grayhill ze złotymi stykami. Nie, nie będziemy modyfikować „normalnego” egzemplarza do wersji masteringowej. Wersja masteringowa Variable Mu Limiter Compressor wykorzystuje drogie przełączniki obrotowe Grayhill ze złotymi stykami tam, gdzie wcześniej zastosowano potencjometry z tworzywa sztucznego. Stopnie są wyznaczane
Manley STEREO VARIABLE MU Mastering - kompresor, limiter
Equalizer posiada dwa tryby pracy. Każdy z tych dwóch trybów charakteryzuje się unikalną specyfikacją tonalną i kształtem krzywych korekcji. Da się je rozróżnić dzięki kolorom nakładek na potencjometrach, które występowały w urządzeniach. Stąd wzięła się zwyczajowa nazwa Brown EQ i Black EQ. Moduł Xrack 4000 EQ daje możliwość przełączania się między tymi dwoma brzmieniami, w których zakochały się pokolenia profesjonalnych producentów muzycznych.
SSL 500-Series E EQ Module - moduł equalizera serii 4000
Korektor stereo ULTRAVIOLET serii SSL 500 posiada uznaną sekcję korektora z minimalnym przesunięciem fazowym z konsolety Fusion i przenosi ją do formatu serii 500. ULTRAVIOLET EQ to krok dalej niż Fusion, dodając dwa dedykowane pasma środkowe z unikalną kontrolą Focus, dla maksymalnej elastyczności EQ. Idealny partner legendarnego kompresora SSL z serii 500, ULTRAVIOLET EQ czerpie ze spuścizny SSL w zakresie starannego doboru częstotliwości i krzywych odpowiedzi, aby stworzyć muzyczny i intuicyj
SSL 500-Series UltraViolet EQ - 4-pasmowy korektor stereo SSL z serii 500
Wyjście liniowe: Maksymalny poziom wyjściowy: +26 dBu 0,1% THD,
Zniekształcenia: 20 dBu, poniżej 0,05% w zakresie od 40 Hz do 10 kHz,
Charakterystyka częstotliwościowa: 20 Hz – 20 kHz, (-0,5 dB),
Zniekształcenia harmoniczne: Wyjście 20 dBu, 60 Hz 0,03%, 1 kHz 0,01%,10 kHz 0,05%,
Szum tła (szumy własne): Poniżej 100 dBu,
Stosunek sygnał/szum (SNR): Większy lub równy 105 dBu,
Kanały: 16 kanałów mono z indywidualną regulacją głośności i panoramy,
Źródło zasilania: 2 konfigurowalne ustawienia
TIERRA Canyon - 16-kanałowy analogowy mikser sumujący
Wyjście liniowe
Maksymalny poziom wyjściowy: +26 dBu.
Charakterystyka częstotliwościowa
0,3 dB przy 20 Hz, -0,3 dB przy 20 kHz.
Zniekształcenia harmoniczne (THD)
Poniżej 0,0009% przy wyjściu +4 dBu w zakresie od 20 Hz do 20 kHz.
Poziom wzmocnienia
Od +50 dB.
Szum tła (szumy własne)
Poniżej 102 dBu.
Stosunek sygnał/szum (SNR)
100 dB, 20 Hz - 20 kHz, przy wyjściu +4 dB.
Częstotliwości
LF: 30 do 655 Hz; -12 do +12 dB
LMF: 190 Hz do 2,7 kHz; -12 do +12 dB
LHF: 790 Hz do 18,5 kHz; -12
TIERRA Icicle Equalizer - 4-pasmowy korektor monoparametryczny
UNIVERSAL AUDIO 710 Twin-Finity Tube & Solid State Mic Pre/DI przedwzmacniacz mikrofonowy
Od 100% brzmienia lampy do 100% brzmienia tranzystorowego — przedwzmacniacz mikrofonowy z regulacją charakteru brzmienia i DI Box.
Nagradzany model przedwzmacniacza 710 Twin-Finity™ to zupełnie nowa konstrukcja Universal Audio oferująca zarówno klasyczne, lampowe ciepło w stylu retro i wyraźne, podkreślające transienty brzmienie tranzystorów, o wymiarach 2U/half-rack. Model 710 to wszechstronny prze
UNIVERSAL AUDIO 710 Twin-Finity - przedwzmacniacz mikrofonowy
Korektor lampowy, bazujący na klasycznym urządzeniu Pultec EQP-1A,
Transformatory wejściowe i wyjściowe CineMag – wyprodukowane w USA,
Wysokiej jakości lampy 12AX7 i 12AU7,
Cewka indukcyjna korektora CineMag,
Możliwość pominięcia sekcji korektora – sygnał nadal przechodzi przez lampy i transformatory w celu ocieplenia brzmienia,
Brak strat sygnału – straty przywracane przez wzmacniacz lampowy,
Wejścia XLR i TRS symetryzowane transformatorem,
Wyjścia XLR i TRS symetryzowane transformatorem
Warm Audio EQP-WA – Pultec Style Tube EQ korektor lampowy